Дослідніцькі запитання

1. Фокус

    • Яку проблему я досліджую? З якою метою?
    • Які найбільш важливі питання?
    • Визначте тему заяві.
    • Зараз моя аудиторія?
    • Що я знаю? Що мені потрібно знати?
    • Що буде мій продукт може бути?
    • Як я можу планувати свій час? 
      • What is my research challenge? Purpose?
      • What are the critical questions?
      • Define the topic statement.
      • Who is my audience?
      • What do I know? What do I need to know?
      • What will my product be?
      • How will I plan my time? 


Знайти і фільтр2. Знайти і фільтр

    • Знайдіть різних типів ресурсів. (Усі формати)
    • Вирішіть, які ресурси можуть бути придатними.
    • Вибрати найбільш відповідний ресурсів.
    • Є ресурси, відповість на ваші критичні питання?
    • Чи знаєте ви знайти інформацію, яка вказує вам в іншому напрямку?
    • Переглянути питання дослідження, якщо це необхідно.

Робота з інформацією3. Роботи з інформацією

    • Читати, аналізувати, слухати.
    • Інтерпретувати, записувати, організовувати.
    • Збір Бібліографія інформації та котирувань.
    • Подивіться на моделей. Зробити з'єднань.
    • Перевірте для розуміння.
    • Огляд, перегляд, реорганізація та редагування. 

Спілкуватися4. Спілкуватися

    • Підготувати остаточний результат.
    • Підготуйте список цитованих роботах.
    • Поділитися ідеї, висновки і продуктів.
    • Акт про результати. 





Відображати5. Відображати

    • Що ми дізнаємося про тему?
    • Як це нові знання вписуються в більш широкий контекст?
    • Те, що працювало добре?
    • Що б ми зробили по-іншому наступного разу?
    • Що ми дізналися про дослідження? 






Вище була запозичена з: Дослідження Quest: Студентська Керівництво розроблена BCTLA (Британська Колумбія вчителів-бібліотекарів Association) і вчителя-бібліотекарі в Британській Колумбії. Прийнято Британської Колумбії Міністерство освіти, січень 2001 р.

Для отримання додаткової моделей дослідження див.: Інформаційна грамотність на вчителя-бібліотекаря сторінку.

Comments