1. Фокус - Яку проблему я досліджую? З якою метою?
- Які найбільш важливі питання?
- Визначте тему заяві.
- Зараз моя аудиторія?
- Що я знаю? Що мені потрібно знати?
- Що буде мій продукт може бути?
- Як я можу планувати свій час?
- What is my research challenge? Purpose?
- What are the critical questions?
- Define the topic statement.
- Who is my audience?
- What do I know? What do I need to know?
- What will my product be?
- How will I plan my time?
2. Знайти і фільтр
- Знайдіть різних типів ресурсів. (Усі формати)
- Вирішіть, які ресурси можуть бути придатними.
- Вибрати найбільш відповідний ресурсів.
- Є ресурси, відповість на ваші критичні питання?
- Чи знаєте ви знайти інформацію, яка вказує вам в іншому напрямку?
- Переглянути питання дослідження, якщо це необхідно.
3. Роботи з інформацією
- Читати, аналізувати, слухати.
- Інтерпретувати, записувати, організовувати.
- Збір Бібліографія інформації та котирувань.
- Подивіться на моделей. Зробити з'єднань.
- Перевірте для розуміння.
- Огляд, перегляд, реорганізація та редагування.
4. Спілкуватися
- Підготувати остаточний результат.
- Підготуйте список цитованих роботах.
- Поділитися ідеї, висновки і продуктів.
- Акт про результати.
5. Відображати
- Що ми дізнаємося про тему?
- Як це нові знання вписуються в більш широкий контекст?
- Те, що працювало добре?
- Що б ми зробили по-іншому наступного разу?
- Що ми дізналися про дослідження?
Вище була запозичена з: Дослідження Quest: Студентська Керівництво розроблена BCTLA (Британська Колумбія вчителів-бібліотекарів Association) і вчителя-бібліотекарі в Британській Колумбії. Прийнято Британської Колумбії Міністерство освіти, січень 2001 р. Для отримання додаткової моделей дослідження див.: Інформаційна грамотність на вчителя-бібліотекаря сторінку. |
|