Впровадження

http://www.innocentive.com/ 
краудсорсинговий сайт для вирішення складних наукових задач. Структура сайту проста: компанії розміщують свої найважчі проблеми и надають грошову винагороду за вирішення кожної з них. Сайт містить труднощі сотень організацій у восьми різних категоріях, починаючи з аграрної й закінчуючи математичною. Задачі на сайті неймовірно різні. Від проблеми мультинаціональної харчової компанії, що шукає «шоколадну глазур зі зниженим вмістом жиру» до фірми електроніки, що намагається розробити комп’ютер на сонячних батареях.
Однак, найбільш вражаюче в InnoCentive – це його ефективність. У 2007 році Карім Лакхані (Karim Lakhani), професор Гарвардської бізнес школи, почав аналізувати сотні труднощів, розміщених на сайті. Аналіз показав, що близько 30% складних проблем були вирішені протягом шести місяців. Іноді, задачі вирішувалися протягом декількох днів з моменту розміщення он-лайн. Секретом такого успіху були ідеї аусайдерів: найефективнішими на InnoCentive були ті, хто ніколи цими проблемами не займалися. Хіміки не вирішували хімічних проблем; вони вирішували проблеми молекулярної біології, і навпаки. Ці люди були достатньо близькі до розуміння проблеми, але навідміну від більш досвідчених колег, не натряпляли на камінь спотикання.
 
 Краудфандінговий сайт Petridish допоможе викладачам вузів, аспірантам та молодим вченим, які хочуть знайти фінансування для своїх наукових досліджень і стартапів. Тематика досліджень не обмежена. При розгляді заявки вітається наявність відео-презентації або іншого художнього компонента для того, щоб привернути увагу аудиторії. Для того, щоб розмістити інформацію про свій проект на сайті, необхідно зареєструватися. У запропонованій формі потрібно позначити свою наукову ступінь і професійну посаду, а також вказати місце проведення досліджень - будь то університет, інститут чи некомерційна організація. Крім того, слід розповісти про цілі і завдання дослідження, необхідної сумі, а також описати способи винагороди спонсорів і варіанти апробації результатів. В якості подяки спонсорам можуть бути запропоновані згадка їх імен в публікаціях, особисте спілкування з дослідником, сувеніри по темі, фото, замальовки або навіть участь в процесі роботи. Кожен проект має свої терміни, протягом яких необхідно зібрати певну суму. Якщо цього не відбувається, гроші повертаються користувачам.
 
 
Comments