Журнал "Країна знань"

Станьте нашим автором!

Запрошуємо до співробітництва наукових працівників, учнівську молодь, студентів, аспірантів, журналістів та вчителів, тих, кому є про що сказати молоді на сторінках нашого журналу.

Редакційна колегія журналу приймає на розгляд оригінальні статті, які відповідають загальній спрямованості журналу.

Матеріали, які надаються в редакцію повинні відповідати наступним вимогам:

• Стаття повинна бути цікавою та зрозумілою для учнів.
  • Якщо це задачі, необхідно подати розв’язки.
  • Об’єм статті не повинен перевищувати 5-6 сторінок (12 размір шрифта) .
  • Автор надає 1 екземпляр статті і електронний варіант.
  • Автор (або група авторів) підписує статтю з указанім наукового ступеня та містом роботи. Вказати телефон та адресу електронної пошти.
  • Ілюстративний матеріал, якщо такий є (малюнки, фотографії) додається до статті окремими файлами в форматі сканера (в статті повинні бути підписи до ілюстрацій).
  • Якщо при написанні статті використана література, до статті необхідно додати список використаної літератури та бажаної для прочитання.
  • Наукові терміни, які зустрічаються у статті, потрібно розкрити в словничку вказавши український та російський переклад.
  • Бажано епіграф.

З 2007 року буде виходити російськомовний варіант – «Страна знаний», тому прохання, по можливості, надавати статті українською та російською мовами, інакше редакція буде робити переклад.

Статті надсилайте за адресами:
e-mail: krainaz@mail.ru
03040, Бєлих Т.В., пр.40-річчя Жовтня, буд. 92/1, к.37, м. Київ, Україна.

Врахуйте, надіслані статті рецензуються! Рукописи, не прийняті до друку, авторам не повертаються. Якщо Ви нас зацікавите, через кілька днів ми вийдемо на контакт з Вами.

Ми раді всім, хто має наукову освіту, літературний хист, знання і бажання створювати якісно написані статті для юнацтва. Але приймаємо ми, звичайно, не всі матеріали, а тільки найкращі, такі які є корисними для юнацтва, є науково-популярними та тримаються загальнолюдських цінностей.

"Країна знань" № 1 (76)-2011
Зміст "1 (76)-2011
"Країна знань" №2-3 (77)-2011
"Країна знань" №5 (
61)-2011
"Країна знань" №6
 - 2011

Ви – сучасна молода людина і прагнете завжди бути в курсі останніх досягнень світової та української науки? Тоді науково-популярний журнал "Країна знань" – саме для вас!

Тут ви знайдете статті на найрізноманітніші теми – фізика, хімія, біологія і географія, історія світової культури… Певно, немає такої галузі знань, яка не була б представлена у нашому журналі. А головне – ці статті пишуть для вас провідні науковці нашої країни, мистецтвознавці, журналісти та просто люди, які цікавляться розвитком науки. Пишуть цікаво та легко. Пишуть для того, аби наукові знання стали для вас доступними і зрозумілими.

Журнал «Країна знань»

виходить з 2001 р. Автори журналу – відомі вчені, спеціалісти наукових інститутів та викладачі провідних вузів України. Журнал розрахований на учнів 8–11 класів, їх батьків, вчителів та всіх, хто цікавиться науково-популярною літературою. У журналі ви знайдете цікаві статті з фізики, математики, кібернетики, біології, хімії, ботаніки, медицини, психології, екології, астрономії... З 2007р. виходить ще і російськомовний варіант - «Страна знаний».

Індекс журналу:

• «Країна знань» - 23299
    • «Страна знаний» - 95414
Періодичність – 10 випусків на рік.
Журнали можна передплатити у кожному поштовому відділенні України.
Телефон редакції - 258-98-07

Рубрики:

Фізика, Радіофізика, Прозоро про математику, Задачі для допитливих, Кібернетика, Біологія, Світ рослин, Хімія, Астрономія, Географія, Геологія, Археология, Екологія, Філософія, Е така спеціальність, Антарктика, Україна – світові, Музеї України, Всесвітня культура, Книги – співрозмовники, Зі старих видань, Проблеми навчання, До дня Перемоги, Заповідники, Життя видатних людей, Пізнай себе, Спорт і хобі, Питання до психолога, Роботи Малої Академії наук, Історія науки, Цікавинки.